ozg yeni doğum yapan anneler bebeğiniz emerken yada uyurken nefes darlığı çekiyormuş gibi yada iç çekiyormuş gibi sesler çıkarıyor mu.bugun doktora sormaya unuttum bu konuyu. bilgi sahibi olan varsa bilgilendirebilir mi
Hemsireanne35 ozg yani demek istediğiniz inleme tarzı bi nefes almaksa emerken morarıyorsa ve ağlarken şiddetli ağlamıyorsa mutlaka bir çocuk doktoruna götürmelisiniz. Tabi yine siz diğer randevunuzda doktorunuza danışın.
ozg Hemsireanne35 inleme morarma yok canım.nasil anlatayım sanki sigara çok içen biri nefes alırken hirtili nefes alır ya öyle bi nefes alisi oluyor. doğum yaptığım yer özel olduğu icin 10 gün ücretsiz muayene için çağırmıştı bugün daha doktoru belirlemedim gittim doktorda cok ilgili değildi bende herşeyi sorup bunu unutmusum.
YakupBraKl ozg benim oğlumda da var öyle sesler çıkarıyor burnu tıkalıydı aspiratör le açtık ama yinede ses geliyor ama yenidoğanlarda oluyormuş bizi kardiyoloji ye yönşendirdiler size bişey demediler mi
ozg YakupBraKl kardiyoloji ile ilgisi ne acaba. doktor dinledi vücudunu ama bisey demedi bende unuttum sormayı doğum yapan yeni annelerden varsa yasayan doktor bilgisi alan bilgi istedim ama yasayan yok herhalde
YakupBraKl ozg bilmiyorum bizimkini dinşedi kardiyoloji ye yönlendirdi bugün gidicez bakalım ne dicek
ozg YakupBraKl anladım canım.senin bebeğinde kinsorujnvenimkiyle aynı ise doktor yorumunu da bana yazarmisin. bende doktor araştırıyorum iyi bi doktor bulduğumda gidicem bakalim
YakupBraKl ozg bugün gittik hastaneye her çocukta olabiliyormuş geçici bişeymiş sorun olmaz deri doktor ama sende gidince göster Yine de canım
ozg YakupBraKl iyi bari canım bi sorun çıkmamasına sevindim.insan tedirgin oluyor sanki nefes alamiyomus gibi olunca bebek acaba bisey mi var solunum yollarında diyosun.
YakupBraKl ozg aynen öyle bizde çok korktuk ama çok şükür bi sıkıntı yok yenidoğan bebeklerde oluyormus