edosvebebisi Kızlar 33 haftalık gebeyim şu son 1 2 haftadır kusmalarım başladı sabahları özellikle uyandığım gibi kusarken karnımın ön tarafında ve yanlarda çok şiddetli ağrı oluyor yaşayan var mı normal mi böyle olması
Yagmurrr98 edosvebebisi Benimde oluyor normal canım heralde kusarken kasıyoruz kendimizi ona bağladım ben
Zuzu6901 edosvebebisi canım sağ yan tarafta fazlaysa ağrı, bulantı kusma varsa safra kesesinde taş da olabilir. Doktoruna bir söyle ultrasondan baksınlar