Betulll19 Kizlar 34+2 gunluguz sabah kalktığımda regl agrisi gibi karin ağrım vardi ara ara geldi gitti agri sonrasında lavobaya gittiğimde pütürumsu beyaz akinti vardi bu haftalarda sizdede oluyor mu acaba böyle bisey yardımcı olur musunuz
isimyazmakzorunlumu Betulll19 35+1 bende de var. Normal mi bilmiyorum. Enfeksiyondan şüpheleniyorum çarşamba kontrolüm var idrar tahlili yapacağım :(
Elfsndkl Betulll19 Erken doğum sancıniz başlamış , enfeksiyon erken doğum sancısı yapar , bence acile gidip serum yiyin derim çünkü o haftalarda benimde öyle sancim vardi , doktora gittim sancim cıktı serum felan yedim geçti şimdi yok . Bence hemen gidin
mrsmerry Betulll19 ben de 34+2yim o akıntı bende de var çamaşır değiştirmekten çamaşır kalmadı artık🤦🏻♀️
Dryacyks Betulll19 34+2 deyim aynı durum bende de dün oldu bu sabah uyandığımda hafiflemiş olduğunu hissediyorum ama korkuyorum da, doktora gitsem mi kararsız kaldım bende. :( Siz gittiniz mi? Ne yaptılar?
Betulll19 isimyazmakzorunlumu Benim kontrolüm de perşembe günü o zamana daha var korkuyorum da bisey cikar anlamam diye
isimyazmakzorunlumu Betulll19 merhaba ben dayanamayıp dün doktora gittim. Size de yazayım. Öncelikle benim Çarşamba perşembe cuma sadece sabaha karşı vardı. Cumartesi sancı geldi 4 5 kere, pazar yoktu. Ben hala çalışmaya devam ettiğim için sanıyorum ki çok yorulduğum için oldu. İdrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı. Fitil ve toz şase verdi. Bu arada dün de nst ye bağlandım hiç sancım çıkmadı. Cumartesiden beri sancı yok. Sanıyorum ki o yorulduğum içindi. Çalışmayı da bıraktım o yüzden. Kendimi yormamaya çalışıyorum. İnşallah sizde bir sıkıntı yoktur iyi çıkar her şey ☺️
isimyazmakzorunlumu Elfsndkl serum derken antibiyotik mi? Çok korktum :( acilde nst ye bağlıyorlar mı bir de
Betulll19 Dryacyks Dus felan aldım biraz uzandım o sekil gecti doktora gitmedim devam etseydi gidecektim ama
Dryacyks Betulll19 bende artarsa gideceğim :( az kaldı sağ salim sağlıklı bir şekilde kavuşalim bebislerimize inşallah 🙏🏻
Betulll19 isimyazmakzorunlumu Cok sukur bisey çıkmamış yaa büyük ihtimal enfeksiyondan kaynaklı olabilir benimkide o günden sonra bidaha olmadı zaten suan iyiyim şükür perşembe günü gidince soracağım kontrolde bakalim ne çıkicak