Merhaba bende kronik astım hastasıyım .geçen yıl kasım ve nisan ayında olmak üzere 2 sefer hastanede yatarak tedavi aldım ; entube olmak uzereydim .Mayıs ayında hamile kalınca açıkçası endişe ettik .çünkü daimi kullandığım ilaçlar vardı .ve kadın doğum uzmanim kullandıklarımi uygun bulmadı .yeniden göğüs hast.takibinde olduğum Dr ile istişare ettik .bir süre ilaç kullanmadan takipte kalalim ; astım bazen gebelikte uyur dedi .ve kesinlikle ventolin puf u onermedi !!! Çok şükür şuan 25 haftalık hamileyim ve ataksiz bu zamana geldik .size önerim yeniden göğüs Dr ile görüşün .çok mecbur kalınırsa hamilelere uygun astım ilaclari varmış çünkü .