Merhaba kızlar ben Ekim’de dış gebelik geçirdim yeni atlattım sayılır 1 yıldır evliyim 3ay sonra rahim filmi cekilicem tekrar dış gebelik geçiririm diye korkuyorum birde ayretten polikistik overliyim sizce pokistik overimi nasıl yenerim gebe kalmak istiyorum