Çok geçmiş olsun ben ballı limonlu su bal limon karabiber karışımı yaptim sarımsak yuttum fayda etmedi dün tiroit kontrolüm için kan testi verdiğimde doktor genel tarama yaptı kanda yüksek oranda enfeksiyon çıktı dedi antibiyotik başladı eğer kendinizi kötü hissederseniz doktora gidin derim geçen ay dışımın enfeksiyonu dolayısıyla antibiyotik kullandım doktora tedavi olmazsam ne olur dedim doktor hamilelerin kullanabildiği antibiyotikler var ilaç değil enfeksiyon bebeğe zarar dedi