Arkadaşlar bugün doktor kontrolündeydim bebeğim 29 uncu haftadan beri baş aşağı duruyor ve baya aşağı yerleşmiş. Doktor önce erken mi gelcek acaba dedi sonra demek pelvisin müsait yerleşmiş dedi. Ama benim içim rahat etmedi. Başına böyle bir şey gelen var mı