7+2 yiz , yaklaşık 10 gündür falan kahverengi lekelenmem vardı doktor hep normal olduğu söyledi ama bugün sabah uyandığımda açık kırmızı şekilde geldi hemen hastaneye gittik başka bir yere ve doktor sağlıklı bir gebelik gibi durmuyor bebekte kalp atışı da henüz görünmüyor dedi ve kese arkasında kanamada görünüyor dedi ilk gebeliğim olduğu için hemen karar vermek istemedik doktor 2-3 gün daha bekleyip kontrole çağırdı , progestan verdi belki de normale de dönebilir dedi ama ağrım ve kanamam var ve inanılmaz üzüldüm , bu durumu yaşayıp sağlıklı gebeliği olan var mı acaba ?