Neden bu kadar korkup kendinize eziyet ediyorsunuz ki ? Sonuçta bizler kadınız Allah fıtratımıza bu muhteşem özelliği koymuş, vücudumuza bu gücü vermiş ki anne olmak bize nasip olmuş. Böyle düşünün ve sakinleştirici gibi sentetik ilaçları kendinizden uzak tutun en azından bebeğiniz için. Tevekkül edip teslimiyet göstermeye çalış. Her şey çok güzel olacak :)