Seevda58 NemrudunKizi 55deniz-akbulut bende 16 haftalıgım hıc kılo almama ragmen kocaman göbeğim var oncedende bıraz var zaten
Gizem07487 55deniz-akbulut benimde 10 11 ci haftada çıkmaya başladı sebebi de çift gebelik erken çıktı :) 55 kilo ile hamile kaldım ☺️
dmtturan 13+4 açıkçası o kadar şiş hissediyorum ki gün içinde bebek mi afedersiniz gaz mı yemek yada su şişliğimi anlayamıyorum 🥵
dmtturan Bade0022 Bilekliklerinizi çok beğendim altın mı değilse bulabileceğim bir sayfa vs var mı ? 🤭
guzelanne01_ Ben ilk kızıma dümdüz olan 50 kilo halimle hamile kaldım ama ilk ayımda hemen göbeğim çıktı 9 aylıkken ikiz karnı gibiydim Şimdi yine hamişim yine göbeğim çıktı hemen ben regl olmadığımdada şişkinliğim oluyor sanırsam olmadığım için böyle😳