Direk yoo gözüküyor diye korkutmayalımda bu herkese göre değişiyor bence ben 4+5 te gittiğimde okadar küçüktüki kesem 5 haftalıkta bebek göremezdik yani 6. Haftada sadece beslendiği keseyi gördük yine bebeği göremedik 7+5 te hem bebek hem kalp atışı duyduk 🥰 içinizi ferah tutun iyi düşününn😊