Leilani inşallah faydasını görürsünüz 🙏 bu arada bende hamilelik öncesi şiddetli (hastanelik olacak kadar) regl ağrıları vardı. Endometriozis olduğumu çok sonradan öğrendim. Rahmimde yapışıklıklar varmış yani, hamile kaldıktan sonra bildiğiniz adet sancısı çektim sık sık. Doktor endometriozisten bu kadar ağrın oluyor demişti. Umarım sizde öyle bi durum yoktur rahim büyüdüğü içindir sadece 🙏 ne değişir? Hiçbir şey.. hangi sebep olursa olsun çileyi çekiyoruz bebişler için 🥰