Merhaba arkadaşlar ben 24 haftalık gebeyim bugüne kadar günde 2 3 bazen de 4 tane sigara içiyordum lakin vicdanım elvermiyordu çok üzülüyordum. İlk zamanlar bıraktım 1 hafta ağzıma sürmedim fakat hayatımı çok etkiledi. Son kontrolumde plesenta previa tanısı konuldu. Simdi sigara kullanmıyorum fakat çok korkuyorum evet bıraktım ama ya kalıcı bir zarar verdiysem diye. Gebelikten önce kullanıp bırakanlar var mı yada benzeri durumda olanlar?