[silindi] Eymenikoo [bilinmeyen] doğumun şekline vücudun karar verecek. Herşey normal olursa inşallah normal olur.. 🤗🤗
Neroizm [silindi] gecsin artik zaten cati kemiklerimin agrisindan oturamiyorum, ozellikle aksamlari agirliktan yerimden kalkamiyorum. Kendimle celisiyorum ister istemez. Yoruldum vallahi.
[silindi] Neroizm 😂 ağrı bende de var. Özellikle çatlaklardan karnımın yırtıldı yırtılacak korkusu .. 🤣🤣 Ama olsun minnoşum kucağıma alırsam geçer.. 😍🤗🤗🤗
[silindi] [bilinmeyen] Fıtratta varimkansız deil ki 😉 Allah'a güvenelim. O bize güçte verir taakatte. 🤗🤗
fatos2404 [silindi] şafak 47 Allah'ın izniyle bebeğim 30 haftalıktan beri baş aşağı Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏😍💕