kuzumvebenn bence kendi canını sıkmışsın,uzun süreli bir beraberliğiniz olmamış,zor süreçler atlatmışsınız. Doktorlar bir yıl normal diyor,bir yıl sonrası endişe etmek gerekir. Bence biraz kendini rahatlat, kendine zaman ayır. Biz evlendikten 3 ay sonra hamile kaldım,ve sık sık ilişki vardı. 4 ay çok erken, ayrı kalmak seni yormuş olabilir, eşinin hastane süreci, bunları da göz önünde bulundurun. Yumurtlama günlerini takip edin,o günlerde ilişkiye yoğunluk verin,ve en önemlisi stresten uzak tut kendini,akışına bırak şahsi fikrim 🤗 Rabbim en kısa zamanda tattırsin bu duyguyu 🤲Amin