Çok geçmiş olsun.. bende de olmuştu 29+3 deyiz ama geçti merak etmeyin temiz nemli ıslak beslerle temizlenin zeytinyağı için yemek kaşığıyla kahvaltıdan önce su tüketin bol bol kabızlığınız geçer o geçince zaten şişlik de kaybolup gidiyor endişe etmeyin sakın..