Sebepsiz iki kaybım olunca sık sık gidiyoruz ayda iki ücretli bir ücretsiz yada tam tersi olmak üzere 3 kere gidiyoruz çok emek verdik ilaç kullanıyoruz doktorumuzda bişey olurda müdahale şansımız olursa diye 7. Aya kadar böyle dedi henüz 4. Aya yeni girdik