Kızlar 2 yıllık evliyim. İlk senemde 2 kere klomen denedim olmadı. Sonra gonal f iğne deneyip aşılama yaptırdım gene olmadı. 1 yıl aradan sonra dün gittim doktora. Sağ yumurtalıkta pco görüntüsü olmadığını söyledi ama benim iki tarafımda bonibon şeklinde pcoluydu. (Alternatif tıp denedim. Macun kullanıyorum 4 aydır.). Dün klomene başladım. Bu şekilde bi tarafında PCo olup klomenle gebe kalan var mı. Nelere dikkat ettiniz acaba yardımcı olur musunuz?