Ceyser6512 Kızlar merhaba bugün 50 gramlık ölçümde 178 çıktı şeker bende korkulacak bi durum mu bilgisi olan var mı 🙄 Bu arada 26+ 4 bugün korkuyorum çok 😞
EliFurkan Sınır 140 canim senin biraz yuksek cikmis, ama dr un diyet vermistir yada diyetisyene yonlendirmistir herhalde ☺ erken dogum riski olabiliyor ama diyetine dikkat edersen pek sorun olmaz ☺