NurBF benimde özelde ki doktorum ikinci dogumum olacağı için başka hastanenin ameliyat hanesinde yapacağını söyledi. Yapacağı hastane de özel hastane ama çalışanları iyi değilmiş birde başka hastaneden gelenlere iyi davranmıyor lar mis. Eşimde diyor o kadar para vericez zaten sezeryan olacak sin ha devlet ha özel diyor hak verdim 😁