minikoglummm Kızlar humana kimyonlu çay var bide humana normal çay var süt için hangisini alayım. Kimyonlu da gazı önler aslında iyi olur diye düşündüm hem süt hem gaz etkisi olur mu acaba onun kullanan var mı
Prenses34_annesi minikoglummm tabii ki de şu an kesin bir bilgi veremem ama ben kimyonun süt arttırıcılığının daha aktif olduğunu duymuştum ama diğeri de olabilir 🥰
yinehamile minikoglummm normal olani al kimyonlu olan daha çok gaz için, hatta bebeklere de içiriliyor, ben gazı varken kızıma içiriyordum
minikoglummm Prenses34_annesi yaa zaten süt artırıcı için istiyorum da kimyon da gazı alıyor diyorlar almışken ikisi bir arada yapayım diye sordum 😂 yenidoğandan itibaren kullanılır demi canım bu çaylar
Prenses34_annesi minikoglummm yani canım tam net kesin bir şey söyleyip de seni de yanıltmak istemem sonuçta ama şöyle düşünmek lazım sonuçta bunu bir süt arttırıcı çay olarak satıyorlarsa ki faydası da vardır internetten de baktım süt arttırıcı çay olarak satılıyor genelde ama humanının normalini gördüm ben kimya onun üstüne hiç denk gelmedim ben 🥰🥰🥰
minikoglummm Prenses34_annesi bende e bebekte gördüm canım karar veremediğim için almadım bir araştırayım diye 😂
Prenses34_annesi minikoglummm aynen doğrudur canım benim sen yine bir araştır dediğin gibi ama dediğim gibi yani sonuçta bir etkisi var kı saltıyorlar demek ki 🥰