surprizyumurtam- Merhabalar Kars’a yeni tayin olduk özelde pembe hanımda takipliyim 3 kere fln gttim zaten Eylül sonu gibi taşındık buraya acaba araştırma hastanesi normal doğum yapıyor mu ücretli bilgisi olan var mi