Papatyarslan şöyle söyleyeyim ben ilk hamilegim de bazı riskler olduğu için 2 kere detaylıya girdim ilkinde özel bir hastanede girdim radyolag baktı, risk olduğu için doktorum beni Sehir hastanesinde Perinatolojiye sevk etti orada belki 4 5 doktor baktı ama sorunu göremediler onlar da baktı ama emin olmak için tekrardan radyolojiden detaylı istediler ve radyoloji aynı sorunu gördü, perinatolojinin asıl görevi riskli gebeliklere bakmak, bana sorarsan radyolojide yaptır.