Maysaamoms5 Ara ara kasık ağrıları olan var mı acaba hafif , sabah uyurken sağ tarafımda çok şiddetli bir ağrı girdi anlık ama çok korktum kıvrandım resmen sonrasında geçti anlayamadım kramp tarzı gibi bişeydi sanırım
Kiwi12 Maysaamoms5 ben suan 17 haftalık oldum hala arada kitlenip kalıyorum aniden kasık ağrısı oluyir
Aaaysee Maysaamoms5 évet benim de dün çok faazla oldu hatta adet olurmus gibi ağrı hatta akşam geçti elhamdulillah
Hilaynur 16 haftalarda oluyor canım hatta 27. Haftadayım hapşırrken ani kalkarken sürekli oluyor korkma
Maysaamoms5 Hilaynur öncesinde yoktu zaten canım 16 haftaya girdim bişiler olmaya başladı ister istemez korkuyor insan çoğunluk hep sağ kasıgımda var solda bişi yok sanırım bebek sağ tarafımda orda hissediyorum hep
Maysaamoms5 Kiwi12 çok korktum ama ya aklıma binbir türlü şey geldi bebeğe bişey olacak diye o nasıl bir ağrıydıysa bende anlayamadım uyku haliyle içim rahatladı kötü bişey olsa ağrı sürekli devam ederdi dimi
Hilaynur Kiwi12 magnezyum da öneririm ben başındna beri kullanıyorm bel ve bacak agrısı vs yaşamadım doktorunza söyleym bence önemli
Maysaamoms5 Aaaysee Allahım şöyle bir ilerleyen 30 lu haftalara gelsek ne güzel olur yaa 🤲🏻♥️ ben öncesinde doktora sordum sağ kasıgımda ağrı oluyor ama hafif demiştim bebek ordan mı büyüyor dedi bişi ler dedi aklımda kalmamış o yüzden ağrı normal dedi ama şiddetli girince korkuyor insan adet ağrısı bile değildi
Kiwi12 Hilaynur doktor verdi aslında kullanmadi. Cunku içinde karmin vardı. Otuzden istemedim kullanmayı ama başka bir markayı kullanicam sormuştum kulla abilirsin dedi