Arsmngmz Kızlar yaaa 9 haftalık gebeyim hiç bişey hissetmiyorumö önceki haftalarda daha cok hissediyodm sanki şimdi vucudum rahat gibiii bebeğime bişi olmamıstır dimi iki hafta sonra kontrolum 😞😞
Haticecinar Arsmngmz ayni seyi bende dusunuyorum senin gibi. Kasik agrim olurdu midem az cok kotu olurdu simdi hicbiwi yok insan korkuyor ama bende bisi yoktur die kendimi teselli ediyorum benimde 2 hafta sonra kontrolum
Nursemom Arsmngmz beklemene gerek yok bence için rahatlasın git doktora ne olacak sanki bebeğini görüp kalp atışını duyup rahatlarsın 🤗🙏
detetedmom404 9. Haftada ne gibi bi his bekliyorsun anlamadım bulantıların muhtemelen yeni başladı birde göğüs hassasiyetin olur yani
Arsmngmz detetedmom404 bulantım hiç olmadı ama halsiz olurdum kasık agrm olurdu karnım agrırdı belim agrırdı halsiz olurdum üç gündür bişey yok bende korkuyorum
detetedmom404 Arsmngmz şimdiden boşuna endişelenmeyin bence zaten allah korusun bişey olduysa kandaki hcg değeri düşmesi zaman alıyor yani öyle birden kesilme belirtiler Yok olmaz zamanla olur
Haticecinar Arsmngmz bekliyelim cnm en iyisi yada doktoruna sor ara derim ara ara olcak sanirim bu sekilde sagliklidirlar eminim
kizbebekannesii Ben de 8+0 haftalık gebeyim yani 9 dan gün almaya başladım. geçen haftadan beri belirtilerim epey azaldı ama Perşembe doktordaydım her şey yolundaydı o yüzden endişelenmeyin hatta bu sabah bulantım olmadı çok korktum yine benim de kontrolüm 2 hafta sonra ama sonra dedim ki geçen hafta da böyleydim ama bebek iyiydi. O yüzden rahatlamaya çalıştım kendi kendime. Siz de öyle düşünün. Demek ki normal bu haftalarda. Göğüs hassasiyetim azalıyor eskisi kadar değil. Bulantım aynı şekilde. Ağrılarım da yok denecek kadar az. Demek ki hepimiz normaliz allahın izniyle 🙏🏽