zumzum ilk hamilegimden beri kullanıyorum hamileykende göğsümde sizinoldugunda arada birer saat taktım hamileykende taktım gram yaram olmadı krem dagi kullanmadım bn çok memnunum kağıdında ile hazior hamileyken de kullanıma uygundur kulanim şekillerinde yazıyor faydası olmasa zaten yazmazlar sadece doğumdan itibaren kullanın der ben çok memnunum sadece gümüş kapak kullanan biri olarak