Deniz33 34 haftalıkken başladı bende bel agrım kasık ağrım iki gün boyunca ağladiğimi biliyorum ağrısından bebek çok toplanmaya başlamıştı bide karnımın kasıldiğini hisediyordum sonra nişanım geldi zaten doktora gittim sancı çıktı ama açılma olmayınca geri gönderdiler şuan 35+3 um ve ağrılarım aynı şekilde devam ediyor doğum yaklaştıkça bunlar olabiliyomus doktor bana hazırlıklı ol dedi .