mikaa Dun pogaca yaptim , cok guzel oldu . Aksam buzdolabina atdim. Sicakda degildi sogukda degildi. Simdi bakiyorum bazilari sulanmis . Hamur gibi olmus biraz. Isitinca gecer mi?
hzl040823 mikaa geçen buzluktan çıkardım sabahtan akşama misafirim gelecekti o zaman 100 derecede ısıtmıştım yeni yapmış gibi oldu🙂 sen de çok ıslak değilse 100 de ısıt çok ıslaksa 150 iyi olur gibi kontrollü bak