Hira3333 İyi bir doktor bulursan devlet kesinlikle. Özelin her kan tahliline, ultrasonuna ayrı ayrı aldığı paralar devlette ücretsiz. İşinin ehli doktor nerede olsa kendini belli ediyor ilgisi, bilgisi, tecrübesi.. Bu yüzden özel devlet ayrımı değil doktor ayrımı yapmak gerek..