Haticecinar bende ikinci hamileliğim ikisi de kız ikisi de birbiriden farklı geçti ilki çok rahattı hamile gibi değildim ama karnım büyüktü ikincisi mide bulantılarım oldu ilkinde hiç ama hiç olmamıştı ikincisinde karnım küçük ilkinde uykuyu sevmezzdim bunda gözlerimi açamıyorum ilkinde AŞ’erme nedir bilmezdim ikincisinde yemek adı duymayayım her hamilelik bir olmuyor çoğu zor çoğu kolay geçiyor ama cinsiyet farklı olunca farklı olur dediler benimkiler aynı cinsiyet ama hamilelikler farklı