Artık o kadar sıkıldım ki hastahaneye git gell. Kızım 15 aylık ve rahat iki haftada bir acillik oluyoruz geçen hafta iğne verdiler bitti 2 gün iyiydi şimdi yine hasta isali gidiyo ateşi var halsiz. O kadar iyi besliyorum ki yani asla hasta olmaması lazım ama biz sürekli hastahanelerdeyiz. Kemik sularında yemekler yapıyorum sarımsak herzaman yemeğine koyuyorum sabahları sağlam kahvaltılar bağışıklık güçlendirici ne varsa dikkat edip yedirmeye çalışıyorum kendim süt alıp mayalarım ama anlamıyorum hep hasta hep hasta hastahanede tüm tahliller temiz çıkıyo anlamıyorum bu kız niye böyle gece uykuzu hayal oldu artık bizim için. Bi öneriniz falan var mı ??