Yaa. Bende bugun yildirima gittim. Yildirim doruk. Muayene saatini yarim saat gec aldilar.. iki defa kan aldirdim kolumu gorseniz inanmazsiniz sanki sokaktan biri aldi. Mosmor kolum resmen serce parmagimda sizisini hissettim kan alirken. Simdi banti çıkarınca gordum hasari… doktor desen on dk icerde tutuyo dunya para odedik oyle ahim sahim muamele de yok. Ya ben acikcasi ozel hastane de ozel muamele gormeyeceksem neden gidiyorum. Insllah sehir hastanesinde bosluuk bulabilirim bulamzsam da yine oraya gidecegim hic degilse parasiz paramla rezil olmam ay ne bilim sinir oldum iste