seddaa yediğiniz Birseyen ufak çaplı bi zehirlenme yaşıyor ve buna bağlı ishal olmuş olabilirsiniz. Yeğdiğiniz içtiğinis seyleri çok iyi yıkayıp kullanın. Sirke dostunuz olsun. Dışarıdan bisey yememeye çalışın . Muz yiyin , barsak hızlandırıcı seyler tüketmeyin. Reflör kullanabilinsiniz aslında doktorunuza sorun yinede. Veee boool su için