Arkadaşlar merhaba, 18+2 haftalık hamileyim, geçtiğimiz hafta karnımın içimde karıncalanma, kelebek kanar çırpması gibi hareketler olurdu. Böyle böyle başladı diye düşünürken üç gündür hiç bir şey hissetmiyorum. Ne bir hareket ne karıncalanma vs. Bu durum normal midir yaşayan var mı. Bu arada ikinci hamileliğim.