Eluf hayiiir doktorumuz iki türlü konuştu ama emin değil. Normalde regl donemine göre 12+6dayim ama döllenme geç olduğu için 11+6 diye görünüyor ölçüleri.. çok hareketli olduğu için göremedik bı türlü son anda bıseyler söyledi ama net değildi.. Haftaya tekrar gidicem ama merakta etmiyor degilim