Zeze01- Hanımlar embiriyo transferini kaç mm ile oldunuz kaçıncı gün embriyosuydu sonuçlar ne oldu 18inde transferim olacak çok gerginim 🙄
Paramedik16 Zeze01- gerilme canım bu dönemde rahat olman çok önemli benim rahim kalınlığım 14 mm di iki tane 5 AA embriyosu transfer edildi ikizlerime hamileyim 21 haftalık darısı inşallah sana olur
Zeze01- Paramedik16 amin canım sağlıkla bebişlerini kucağına al inşallah şuan 8.5 mm kalınlık 5.gün embriyosu benimki de AA tek olacak ilk denemem Allahım tüm evlat isteyenlere nasip etsin 🤲🏻