busetekerr Kızlar benim adetim 2 gün geciktikten sonra test yaptım 2. Çizgi çok hafifti hemen kan verdim ve beta değerim 101 çıktı acaba bu değer normal mi çok düşük değil mi. Tabi geç döllenme olmadıysa.
arirangg busetekerr Değer normal canım. Hayırlı olsun. Önemli olan 2 günde 1 artışını takip et. Birkaç kere gün aşırı kan ver 2 katı artıyor mu o önemli. Kanı aynı yerde ve aynı saatlerde vermeye çalış
Ela4810 busetekerr bende hamileliğimi 20,51 ile öğrenmiştim. 2 günde bir test verdim yüzde 60 yükselmesi gerekiyor.
busetekerr arirangg Çok teşekkür ederim canım benim öyle yapacağım bende inşallah güzel bir şekilde ilerler 🙏🥰
busetekerr ipekmom_ Çok teşekkür ederim canım benim takip edeceğim umarım güzel bir şekilde ilerler 🙏🥰