Kızlar buna benzer bir şey yaşadınız mı bilmiyorum ya da şahit oldunuz mu bilmiyorum ama bazen çocukların sıkıntılarının sebebi isim olabiliyor diyorlar. Örneğin kendi kardeşim şu an 30 yaşında ama ilk iki sene annemin anlattığına göre sürekli hasta olmuş binbir hastalık geçirmiş hatta daha sonra öğrenme geriliğinin sebebi olduğunu düşündüğümüz havaleler geçirmiş annem de tabi o zamanlar fakir aile hastane de böyle her yerde yok alıp bir hocaya götürüyor o da çocuğun ismi ağır gelmiş değiştirin diyor. Çocuk başka isimle çağırılmaya başlayınca hastalıkları bitiyor bir anda. Ne kadar doğru bilemiyoruz tabi ama ilginç bir durum.