Mervetolga92 25 haftalık hamileyim , karnım iki gündür çok sert ve gergin . Nefes bile zor alıp veriyorum normal mi kızlar ? Gaz sıkışması vs olabilir mi yoksa başka bir nedeni var mıdır ?
serapinci Mervetolga92 ay benimde öle ya 25 haftalığım zor nefes alıyorum ve karnım çok gergin 😟 Salı gidicem doktora sorucam bende
Mervesonerutkuusta Benimde oluyordu canım o zamanlarda şuan 36+3olduk ve hala oluyor doktorlar normal diyor ama bi tarafa toplanıp hareket etmezse doktora gitmelisin ama yinede sen doktoruna danış canım
Mervetolga92 Mervesonerutkuusta hareket ediyor canım çok şükür Google dan bakınca erken Doğum belirtisi falan diye okudum . Korktum açıkçası
Mervetolga92 serapinci canım sonucu doktorunun ne dediğini yazabilirsen çok mutlu olurum . Tedirginim ben de
Mervesonerutkuusta Mervetolga92 yok canım Google’a kalsa en ufak şeyleri bile kötü hastalık olarak çıkarıyor doktora görün istersen aklında kalmasın