Merhaba kızlar ben hipertansiyon hastasıyım şuan hamileyim adetim geciktikten 2 gün sonra test yaptım beta HCG değerim 101 çıktı acaba bu değer normal mi. Birde 2 düşük 1 ölü doğumum var o yüzden doktor beni çok riskli görüyor aranızda böyle olup da sağlıklı doğum yapan oldu mu acaba yüksek riskli olup sağlıklı bebeğini kucağına alan. Birde beta değeri acaba normal mi düşük değil mi üstelik geç döllenme de olmuş olabilir. Pazartesi randevum var ilk muayenem bebeği görmek için henüz çok erken dimi.