Ben 6. Haftamda gittiğimde doktorum keseyi göremeyebiliriz senide strese sokmayalım demişti 2 hafta sonra gel emin olalım içimiz rahat olsun gidişatı gayet güzel demişti bhcg için. Bence başka doktora mutlaka gidin, 8-9 haftaya kadar normal kabul ediliyor 🤷🏼♀️ Bizde 8. Haftamda gittik hem kese hem kalp atışı duyduk ilk defa.