tazeanne07- Arkadaşlar doktorum bunu yazdı 6 haftalık gebeyim asla bişey tüketemiyorum yediğimi çıkarıyorum. Doktor bunu önerdi kullanan var mı.
nursen26 tazeanne07- Ben hamileligimin 6.ci ayina kadar cok kotu kusarak gecirdim suan 8 aylik olduk bu hap sayesinde gayet iyiym kusmuyorum artik baya baya iyi geldi bana
Mustafayigitvebeytugannesi tazeanne07- ben bunu ilk hamileliğimde kullanmıştım ama fayda etmedi prilam iyi gelmişti bana.
Ulviyedlnn tazeanne07- bu ilacın çok ağır olduğunu biliyorum artık normal bı insana bile yazmıyor doktorlar uyku ve sersemlik yapıyor.