Rmysa0308 Nişanın geldiğini nasil anlarız .sabah sümüksü bi akıntı gibi bişe geldi hafif kanlı gibi ama dün çatı muayenesi olduğum icin biraz kanamam olmustu kafam karıştı o yüzden .nasil anlicam bilemedim.doktora gitmem gerekmi hemen
mavimsiiii Rmysa0308 kesinlikle git canım ben çatı muanesi oldum benden niye gelmedi ya sen çok mu kastın kendini
Maliefem Rmysa0308 benimde dun nisanim geldi 3 cm acikligim var ama sancim yok eve geldim sanciniz gelene kadar bekleyin korkulacak bisey yok 36+0 dayım bende
Minnakyavrum Kasmaktan mi ben 29 haftadan beri alttan muayane oldum kaç kez ama ilk defa 39 . Haftamdayim bugün muayne oldiktan sonra pembe kanma oldu silerken peceteye geliyor niyeki bilemedim onca kez olmadı şimdi neden oldu
Minnakyavrum mavimsiiii kasilmaktan değil açıdan da değil 29. Haftadan beri yüze yakın olmusumdur erken doğum diye hiç böyle olmadı