leylaaltayy Arkadaşlar İstanbul esenler kadın doğum hastanesinde doğum yapan var mı ? Ben sezaryen olacağım ama kaç gün kalınıyor süreç nasıl ilerliyor yardımcı olabilecek olan var mı ?
Hazal44 leylaaltayy ablam oldu orda sezaryan iki gün hastanede kaldı çok memnun kaldı teyzemin kızıda orda yaptı oda çok memnun bizim gelinde yaptı memnun kaldı
leylaaltayy Hazal44 araya hafta sonu girse bile 2 gün mü kalınıyor acaba hangi günler kalmışlardı sizin yakınlarınız acaba? Bana gün verdiler perşembe yatış olacak ama pazartesiye kadar bekletmiştim diye tereddütteyim 😕😕