BabyLoveMom şu an 30. Hafta bitmek üzere 32 de başlarım diye düşünüyorum. Çok hevesliydim alışveriş yaparken yıkayayım,ütüleyeyim,çantamı yapayım diye ama son bir iki haftadır üstüme bi rehavet çöktü üşeniyorum nedense 🤣 yumurta kapıya gelince yapacak gibiyim 😅