-MinikveAnnesi- evet 14+4 te %90 kız dedi sonra hastalandım falan sadece bebeğin sağlığına benim sağlığıma ağrılarımın dinmesine odaklandılar cinsiyeti o haftadan beri gelmedi Bugün tam 18 haftalık oldum çok şükür hissetmeye de başladım 4 ocak 19+3 haftamızı bekliyoruz bebeğimizi görmek için renkli bakınca daha net daha güzel yüzü de netleşmiş olur artık💓💓💓🥰🙏🏻 Bakalım kime benziyor 🥰