bademlikurabiye_ merhaba hanımlar 35 haftalık hamileyim bebeğim doğum kanalında her an doğum olabilir diye kuaförde ağda yaptırmak istiyorum ama doğumu tetikler diye korkuyorum siz ne düşünüyorsunuz sizce gideyim mi gitmeyeyim mi?
Cagmer bademlikurabiye_ ay ben de 35+1 im baş aşağı bebiş ben de çarşamba gideceğim bu sabah da yalancı sancılarım var inşallah benim ki de tetiklemez 😕
bademlikurabiye_ Cagmer bir haftadır yalancı sancılarım var uykular haram oldu resmen ya bel ve kasık ağrısı vajina ağrısı