ya 4 buçuk ay önce doğum yaptım 40 çıktı 2 hafta sonra ilk reglimi oldum düzenli oluyorum geçen hafta reglim bitti ama 2 gündür kanamam var böyle bir durum yaşayan oldu mu nedir ne değildir bu ya 🤦🏻♀️ hamile olma ihtimalimi düşünmüyorum bile korunuyoruz 🫤