Bende de polip vardı ama hangi doktora gittimse öyle biseyin olduğunu hiç söylemdi ve sol tüpüm kapalıydı bir tüpün kapalı olması hamileliğe engel değil demişti doktor ama kaç sene bekledim olmadı en son bı doktor bulup ona gittik polip var almam lazım dedi ameliyat sonrası hemen hamile kaldım