Merhabalar
2 yaşında kızım var.
Ne yazikki şu ara tek zevki koltuk tepeleri…
Evin güneşliklerini açmaya çalıştığım sırada koltuğa cıkmış. Arkamı dönmemle Kafa üstü düştü. Çok ağladı. Normalde endişelenmem ama Sert düştü. Küt sesini duydum. Bugün öğle uykusuna yatırmayı düşünmüyorum.
Şuan iyi ama düştüğü için o enerjisi yok.
Böyle çocuk düşünce kötü hikayeler okuduğumdan doktora gitsem diyorum akşama babası gelince.
Sizler bu durumda ne yapıyorsunuz